Isnin

Nuffnang Income Untuk Blogger

Assalamualaikum, 
Saya kongsikan iklan pertama yang saya gunakan pada blog Utama saya. Walaupun sekadar suka-suka, saya hanya meletakkan sebagai pendapatan tambahan.

Review saya :-
- Iklan sepenuhnya untuk blog.
- Menyediakan iklan mengikut jumlah trafik yang masuk ke dalam blog kita.
- Iklan yang disediakan berkemungkinan ada pada waktu-waktu tertentu.
- Boleh setkan iklan yang kita mahu mengikut jenis.
- Boleh mengemaskini soalan servei untuk memberikan iklan yang bersesuaian dengab blog.
- Boleh lihat trafik di laman utama Nuffnang.
- Boleh menjadi glitterati atau tidak glitterati. Perbezaannya ialah kelebihan banyak pada ahli glitterati.
- Lebih banyak trafik, lebih berpotensi dapat pendapatan.
- Boleh juga letak aplikasi tambahan yang disediakan dan menggunakan innit untuk ping blog jika layak.
- Boleh daftar untuk menjadi blogger dalam Nuffnang di bawah.
- Sudah memberikan ribuan blogger pendapatan sampingan melalui blog.




  "Sikit-sikit, lama-lama, jadi bukit"