Selasa

GlobalTestMarket Servei Terkerap

Assalamualaikum,
Seperti sebelum ini, saya kongsikan satu servei yang mana daripada GlobalTestMarket juga memerlukan jemputan ataupun invitation untuk menyertainya bagi menyumbangkan idea dan pandangan mengenai produk yang diberikan. 

Review saya :-
- Servei yang telah saya sertai sejak Jun 2009.
- Telah menebus mata Oktober 2011.
- Sentiasa memberikan tinjaun terkini walaupun matanya sedikit.
- Kekerapan servei mengikut masa yang tertentu.
- Perlu sentiasa melihat email agar tidak terlepas tinjaun yang ditawarkan.
- Perlu melengkapkan semua tinjuan peribadi bagi memudahkan menerima tinjaun di masa depan.
- Jika anda mahu jemputan menyertainya, sila tinggalkan email anda di bahagian komen atau pun, emailkan  
   ke email saya ( emailfarid88-blog [at] yahoo.com ) tukarkan [at] kepada @. Saya segera jemput anda.
- Di bawah adalah Halaman GlobalTestMarket. Bukti Hasilnya



"Sikit-sikit, lama-lama, jadi bukit"